en fredagkväll

Linnéa är värd all världens lycka & hela världens kärlek. Tack för att du finns vännen, det betyder mer än nånting annat♥

Jag är hemma nu, sitter här med en chokladansiktsmask(!?) och hårinpackning och lyssnar på James Blunt. Så fina texter att det nästan inte kan vara sant.
Och det är tomt överallt, tomt och ensamt och övergivet.
Jag var självklart tvungen att smaka på den där ansiktsmasken och nu är jag rätt så säker på att den inte var gjord för att äta, hehe... oops.


Som ni vet redan kanske, blir helt galen av att inte blogga.
det är ett måste haha!
nu ska jag fortsätta mysa omkring, hejdå!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

DU ÄR VÄRD MER GUMMAN!

FINNS ALLTID <3



HAHAHAH DU ÄR JU KNÄPP SOM ÄTER ANSIKTSMASK, SÖTII xd<3

2010-02-27 @ 01:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0