längesen nu...

HEJJJJ alla :)
ligger i min säng och det är gooows ;*

jag har läst många och raderat alla sms från en telefon jag hade i höstas.
Från när allt vände, när mitt liv bara sa pang och allt helt plötsligt började gå åt fel håll.
Fått en tankeställare om hur människor kan förändras, hur falska dem kan vara. Mitt i allt detta finns smsen från Julia och Linnéa och gud vad ni ställde upp för mig de där veckorna som var värst. Jag älskar er<3
kanske var det här en påminnelse om att tänka efter innan jag fattar beslut. Kanske behövdes det en sån nu. 
tror faktiskt det.

god natt<3

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Älskar dig mest pundarkebabiiiis! <3

2010-02-11 @ 21:34:47
URL: http://itslinneastyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0