krav krav krav!

jag är lättad, jättelättad faktiskt.
Idag har jag redovisat vår engelska hemuppgift och det gick bättre än jag trodde.
Något som är typiskt mig är att ha höga krav på mig själv. Att alltid vilja göra bättre än vad jag troligen (ingenting är ju omöjligt) kommer klara av och så vidare. Slutar ofta med att jag är extremt besviken på mig själv, och mitt självförtroende sjunker ungefär till hälften.
Det är någonting jag är medveten om att jag verkligen måste jobba bort!
tror många känner igen sig?
höga krav är aldrig bra, måsten är aldrig bra, det blir aldrig till någonting positivt.
Så därför försökte jag tänka så att "det gör ingenting om jag misslyckas, alla misslyckas ibland och det är inget konstigt med det". Det funkade, även om jag var något ganska jättemycket nervös innan.
Jag är stolt över mig själv, I did it!
och nu är det över. går inte att beskriva känslan! hehe =)
nog sagt om det.


Ska ladda kamerabatterierna, har troligen en liten fotouppgift i morgon i skolan.
Like it!

ha en bra kväll alla, kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0