TIDsFÖRDRIV :D

1. Tre namn jag lyssnar till: Anna, Banna (haha..?), tredje har jag nog inte :ooo  
2. Någonting jag tycker om med mig själv: Oftast positiv, min energi när jag kommer på nåt att göra med den..
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Tidsoptimist, min energi när jag inte kommer på nåt att göra med den, klantig.
5. Tre saker jag vill ha varje dag: vänner, godis, hästar♥
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: flyga, röra äckliga saker, spela gitarr.. haha
7. Detta tycker jag om att göra: Leka med folk som får mig att skratta, vara i stallet, gå runt och vara allmänt störd
8. Detta vill jag göra just nu: spola tillbaka tiden :)
9. Bästa känslan: Att vara lyckligt kär ihhi :)
10. Värsta känslan: Att bli dissad :o
11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har: Förstående, spontan, snäll, rolig
12. Är jag kär just nu: Nejnejnej

13. Jag vill gifta mig: kär och lycklig
14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: leva :o
15. Min käraste ägodel: mobilen, moppen haha :D
16. Något jag vill ha: PENGAR :O
17. Detta har jag på mig just nu:  bikini haha, stor tee :)
18. Favoritkläder: mjukisar, oversize-linne och min gråa tröja med luddludd i :D
19. Favoritdjur: Hästaaaaar<3
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: beror på hur jag mår :D
21. Favoritlåt just nu: Naive - The Kooks
22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: SO :D annars svenska om vi skriver då :D
23. Stjärntecken: Vattuman
24. En bok jag älskar: Alla av Katarina von Bredow

25. En film jag älskar: 17 again, a cinderella story, john tucker must die. Hej mogen tjej!
26. Tv-program jag gillar: kollar inte på tv : )
27. Favoritdoft: Björk&Berries Wild Strawberry
28. Detta äter jag gärna: choklad<3
29. Dricker helst: oboy :'D
30. Favoritgodis: riesen, ihihi 
31. Hit vill jag gärna åka på semester: usa :)
32. Färg på mina ögon: blå, med en brun prick i ena haha :o
33. Min längd: 170 cm
34. Jag tror på: ödet :D
35. Jag spelar: bubbletown, crosspix haha
36. Person(er) jag beundrar: Edvin, Egon och Eddie såklart :)
37. Så här bor jag: I ett grönt hus i en liten ort utanför örebro
38. Antal döda krukväxter i hemmet: ingen skulle jag tro :o
39. Det här tänder mig: fina ögon, utstrålning och självförtroende :D
40. Det här gör mig avtänd: folk som inte är sig själva
41. Favoritfärg: Rosa :'D
42. Favoritcitat: ingen aning :D
43. En hemlighet jag vet: kan jag ju inte avslöja..
44. Bästa present jag fått: mitt nyaste objektiv tror jag, haha
45. Senast köpta skiva: köper inte skivor :)
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: finns ingenting att va nöjd över
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: hela min kropp :o
48. Udda förmåga/egenskap: min överskottsenergi :o
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: en apa ihihi :)
50. Vad lyssnar du på just nu? Damned if I do ya, damned if I don't - All Time Low
51. Vad har du gjort/ska du göra idag? solat, gjort ingenting, senare gå ut med hunden, duscha
52. Var är dina föräldrar födda? Mamma i värmland, pappa i västergötland :) (ändå hamna jag här:o )
53. Vad är det senaste du installerade på datorn? Haha det kommer ja inte ihåg :D
54. Vilken är din favoritrestaurang? hihi måste bli La Baguette :)
55. När badade du i en pool senast? don't remember :o typ förra året ..
56. Har du varit med i någon skolpjäs? jaa hoppas det haha..
57. Hur många barn vill du ha? ett eller två eller nåt :)
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? skrikmusik eller aa :o
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? är inte 18 :)
60. Vad har du för TV-kanaler? sen pappa tog bort alla på övervåningen har jag ingen aning -.-
61. Har du åkt moped någon gång? jaa<3
62. Har du busringt någon gång? för många gånger skulle ja gissa :D
63. Har du fått felparkeringsböter?nope  
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump? haha ja :D
65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? skolan ofc
66. Har du en egen trädgård? inte egen direkt men familjens :)
67. Vilken är din favorit bland tecknade serier? tycker alla suger :)
68. Kan du alla orden i nationalsången? och 4563489 till!
69. Badkar eller duschkabin? badkar :D
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? kommer inte ens ihåg vilka filmer ja sett :$
71. Favoritpizza? kebaaaaaaab :D
72. Chips eller popcorn? Chips.. eller ne popcorn :) fast båda :D
73. Vilken färg på läppstift använder du? regnbågeeeeeen
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång? jaa vem har inte liksom :o
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? jaaaaaaa alla i världen (L)
76. Apelsin- eller äppeljuice? äppleeee :D
77. Vem är den senaste som du åt ute med? är för fattig för att ens minnas senaste gången .. hehe
78. Favoritchoklad? mörk choklad :D 
79. När röstade du senast? igår
80. När åt du en hemodlad tomat sist? i höstas nångång :)
81. Har du vunnit en prispokal någon gång? neeeeeeeee :'(
82. Är du bra på matlagning? om jag improviserar :D recept o sånt är ju för amatörer. :$
83. Klarar du att tanka själv? ja-aaaaa
84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på reklamtevekanalen? nej hahahahah :D
85. Pepsi eller Coca Cola? cola :D:D:D
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? ja i alla 9394384 jobb
87. Vad är det du senaste handlade? antagligen nånting onödigt som jag egentligen inte behövde :) tyyyyp. godis för 70 spänn hehe...
88. Har du kräkts offentligt? nejjjjjj inte va ja minns :o
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? sann kärleeeeek :D
90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? jaa hihi<3
91. Har du ringt något betalnummer? hahaha vad är det ? :$
92. Kan man vara vän med sitt ex? döda dem :D nej man kan va vän :)
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast? mormor, nångång i vintras :)
94. Hade du mycket hår som liten bebis? haha ja
95.Vad har du för telefonsvarare/mobilsvar? den där som de flesta har
96. Vad har du i din väska? idrottskläder, private stuff, lite örhängen säkert, o så :D
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? spelar harpan & lyssnar på musik :D
98. Vad har du att vara tacksam för? För att jag får rida världens bästa ponny helt gratis :D lyckaaaaa
99. Var hittade du den här listan? Matildus blogg :)
100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät: ni som inte har nåt liv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0