091023<3

Idag fick jag julkänslor för första gången i år. Det var i morse när nån gubbe kollade synen på nära håll. Då läser man olika stycken som står på en liten tavla, som är i olika textstorlek och ah ni fattar. I alla fall läste han dem här styckena precis som man läser dikterna på julklapparna. Haha, mysigt, snart jul oxå, två månader och en dag kvar bara :)

Haha idag på praon droppa vi Linnéa också, skulle fota henne, och då droppar man för att hon skulle få större puppiler så det blir lättare att fota. Haha vi droppa ju bara ett öga så hon såg helt knäpp ut :D <3
slutade tolv, då blev det stan. Köpte en mjukiströja och vantar. ääääntligen haha :D
omgomgomg jag är så himla kär i en väska nu! den är roooooosa! såå himla fin, så himla söt, så himla min! snart iaf... hehehehee :'D
Sen hem till min söötiiis och mysa en massa, hihi pussss på det ♥

Varit ute och gått lite med Linnéa nu på kvällen. Kan prata med dig om precis allt, asså du betyder nästan för mycket <3 Sen hem igen. Har pratat tele me Juliaälski ett tag. Puss på det oxå!<3

Imorgon ska jag inte göra mycket. Städa, rida lite, och FOOOTA fkt :D
Och ska träffa Linnéa en stund oxå hihi :D aja, ska i alla fall försöka få med syster ut när jag fotar så kan hon modella lite :D
Så bilder imr om jag hinner :)

Nu har jag inget mer att säga. Hej så länge :*

och bussar kan dö!? </3 haha (a)





älskar dig Simon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0