hejdå folket :*

hejdå på ett tag för jag drar till världens bästa Lidköping imorrn!
ska bli så jävla skönt att komma bort från allt. inte äre fel att linnéa följer med heller <3
kommer visserligen hem redan på lördag vilket är synd..


aja sista träningen för Pia på tre månader ikväll, känns som man har lite press på sig nurå haha.
hon ska jobba utomlands sen.
ponnyn har varit sjukt fin i veckan så vore ju skönt om de funka i hoppningen oxå :)
hihi <3

åker kl 8 imorrn och får tydligen inte sitta vid datorn ikv. puss på alla<3




vill ha det som förut, och det kan gå att fixa om du är med på min sida?
ett snesteg behöver inte förstöra allt, de blir vad man gör det till.
om du menade orden du sa till mig, då är det egentligen redan löst.
isåfall går vi vidare som förut och glömmer de här,
om du inte menade dem, då är problemet inte mitt längre
men det är upp till dig nu.
jag hoppas du tänker igenom det här, för de är värt det, jag vet.
det är en småsak egentligen, inget som jag tror hindrar oss.
men som sagt det är ditt val.
om du väljer andra hållet sårar du mig så in i helvete.
men tänk själv i stället.
jag vet exakt vad jag tycker om dig, och det vet du oxå. <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0