jaha...

Linnéa sov ju som sagt här och det har varit en massa mys.
bilderna som jag la upp igår är inte seriösa, vilket jag hoppas ni förstod. Men för dem som inte fatta det så vet ni nu. idag gick vi upp vid tolv eller nåt, åt frukost hihi massa mys :*
Sen vid halv fyra drog jag ut till hästen. Red lite på banan och tycker det gick bra fkt :) Oscar har fått två nya täcken oxå, hihi, så fint så :D det är han definitivt värd så bra som han är, en av dem få som finns i alla lägen. sen hjälpte jag Julia med ensilaget och nu är jag hemma :)
och det är ingen annan hemma, WOHO :'D
trots allt detta har dagen varit hemsk.







orkar inte tänka på det men gör det i alla fall
vill inte bry mig men kan inte sluta
skjut mig, någon?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0