prao på usö :D

prao hos mamma på sjukhuset idag :D ögonmottagningen på USÖ :)  så himla kul har de varit! och jag har fotat ögonbotten (a) de va bäst på hela dagen haha. Asså ögonbotten är sjuukt fin. när dem sprutar in en massa konstrast och bilderna blir helt wow, det är grymt jag lovar.  har lust att tapetsera mina väggar med såna bilder, skulle ju bli asfint hehe (y) :D
Sen en massa mys (a) <3 lalala :*
Hemma vid 19.30 iaf :)
och alla hästgrejer jag hade beställt hade kommit wohoo :'D får prova allt på bebis imorrn :* <3
imorrn ska jag sova till 6.00 oxå, så de blir "sovmorgon" haha :D







22.45 och så himla säker på vad jag vill nu, liiite försent kanske men jaja.
jag älskar dig




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0