Ny blogg!

Den här gången satsar jag på en blogg som mest kommer handla om foto men också om min vardag.
Allt från fototips till vad som händer på min fritid. Det blir bra tror jag! :)

Dagen
Mamma väckte mig vid tjugo i elva. På sådär lagom bra humör alltså, haha!
Åt frukost, och sen tvättade jag moppen faktiskt, vilket jag borde ha gjort för länge sen. Jaja, bättre sent än aldrig!
Sen var det menningen att jag skulle klippa gräset men eftersom de har regnat så funkar det inte. Så jag får måla några utemöbler istället. (är fattig och gör allt för pengar just nu, haha)
Sen så ska jag fota söta Hanna för hon behöver bilder till sin blogg. Så ni kanske får se lite bilder från det senare idag.
Ska i alla fall bli jättekul att göra det, och jag hoppas på bra bilder, vilket det säkert blir också! :)
Efter det blir det stallet!



bild från senast jag fotade Hanna :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0