oscar!<3

Fotade hästarna och lägger in bilder imorgon :)
Skrittade lite med Oscar förut och jag är imponerad av mig själv. Brukar alltid tänka "idag ska jag bara skritta lite" men sen när man märker att hästen inte alls har lust med det så blir det trav och galopp i alla fall, haha, typiskt mig.
Eftersom Oscar kändes seg och trött sist jag red han så bestämde jag mig verkligen för att bara skritta och så blev det också. Oscar är för söt, han var jättepigg och tyckte verkligen det var kul att komma ut. Öronen spetsade framåt hela tiden och gick fort som bara den, och varje gång vi passerar en stig är det som han tänker "ska vi inte gå hitåt, det har vi ju aldrig gjort förut?". Haha jag älskar den hästen, han är så himla underbar :* världensbästaoscar<3


Nu ska jag platta håret lite så jag kan ta lite "sovmorgon" imorrn, pusshej ♥



you make me smile

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0