trött!

Hej på er :)
jag har inte hunnit med att blogga sry.
Idag gick jag upp vid halv ett, åt frukost, och tog med mig syster till stallet.
Hoppade Oscar på banan och det gick så himla bra! Han börjar verkligen förstå vad det går ut på och det gör mig så himla glad :D
Så syster fick hjälpa till med hinder och att smörja sadlar+träns, haha skönt att ha en hästintresserad syster ibland!
blev lite dränkt också, haha, börja med att jag spruta lite på henne med vattenslangen, sen gick jag ut i stallet och tio sekunder senare hör "tro inte att det där va gratis!" och sen kommer hon med en vattenfylld svamp pch vrider ur den över mig. taaaaaack! hahaha :)

Hemma vid fem och duscha o så. Sen träna jag lite agility med hunden. Så himla skönt att han har fått hoppglädjen tillbaka! he looooooves it!
Sen vid sju drog Lina Hanna och jag till konsum och köpte godis (a):$
sen film med dem+Amanda, först män som hatar kvinnor och sen The holiday. Massa mys :*

Nu har jag nyss skickat iväg ett sms om kvällen till Linnéa. Hon har varit borta i drygt två dagar och det känns som en evighet!
aja natten nu, pusss!  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0