ÅHH!

vet ni hur jävla sur jag är. 

Jag ska inte nämna några namn nu.
Idag har vi i usek aktivitetsmöte med styrelsen och ridlärnarna och jag skickade ett sms till alla i ungdomssektionen om att det inte var jätteviktigt att alla kom men jag inte ville gå ensam.
Jag trodde att folk skulle förstå det, att jag inte ville gå ensam, och att kanske prioritera det litegrann med nej.
Såhär får man skriva "den 28 feb äre aktivitetsmöte OCH ALLA MÅSTE VARA DÄR".
själva grejen är oxå att vi har vetat det här mötet sen i början av januari. I BÖRJAN AV JANUARI!


Vissa får inte för deras föräldrar. Men okej. VAD KUL att era föräldrar förstår detta då, nej det är tydligen så jävla oviktigt enligt dem. OKEJ BRA, JUST FINE.
MEN NU KOMMER JAG FÅ SITTA SJÄLV DÄR. TACK UNGDOMSSEKTIONEN TACK!
och visst jag är ordförande. men inte fan äre såhär de ska vara.


och nej. det är inte så att usek är hela mitt liv som en del tror tydligen.
jag har mina vänner, hästen, skolan och allt annat vanligt man måste göra
precis som ni andra, och mer än några av er.
OCH DESSUTOM usek. som sagt, jag är ordförande
MEN JAG TÄNKER FAN INTE DRA ALLT SJÄLV.
hejdå usek?

självklart, jag förstår att ni inte kan komma på varenda möte.
och det här riktar sig mer mot de gamla eftersom de nya inte har varit med ens i en månad en
och inte har så mycket att säga till styrelsen och ridlärarna.


hoppas ni förstår den här gången.
puss!

Kommentarer
Postat av: Matilda

vi ska inte nämna några namn men jag FATTAR att allt var riktat till mig? för emmorna är suppleanter o behöver inte ens komma o de andra är nya o du o julia gör aldrig någe fel?



GUUD ! o du sa INGENTING till mig när du kom o hämta blocket? sry anna - men mognadsnivån?

2010-02-28 @ 20:47:16
URL: http://whatadream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0