hujedamej...

gillar värmen, och gillar solen. älskar sommar!
meeeeeeeeeeen!
jag har blivit extremt överdrivet rädd för insekter :(
Asså inte spindlar, men allt sådant här som flyger omkring.
Eftersom att mitt rum är 200 grader varmt så måste jag ha öppet fönster.
Det kom nyss en äcklig flygande grej och attackerade mig.
fattar ni huuuuur hemskt ?
även om den inte attackerade mig med flit men ändå.
Efter allt detta återstår nu frågan hur jag ska överleva sommaren..!?
det är meningen ni ska tycka syyyyyyyynd om mig ...


Och nu sitter det två fly-away saker på min vägg.
Anna goooooooooooes... KILLER!
se upp alla!
PUSSSS<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

DÖDA DEM HÅRT! :o

2010-06-04 @ 23:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0