Jag trodde jag skulle dö :o

Jag vaknade upp ur en mardröm för ungefär en halvtimma sen.

Den handlade om att min familj flyttade till ett hus som låg fem km upp i skogen. Men huset var ungefär som ett spökhus, inget sånt där gammalt och slitet spökhus men. Det hängde typ renhorn och björnhuvuden, ni vet vad jag menar hoppas jag, över varenda dörr i hela huset. Och det gick trappor hit och dit och överallt.
och alla möbler var antika och det var hur många rum som helst.
På framsidan stod det dopljus i långa rader, varvade med såna där vite grekiska statyer.
sjukt läskigt var det :s
Jag bara grät och grät och grät.

AMAGAAAAD säger jag bara. Det var hemskt.
Och så sjuuuukt skönt att vakna i min egen säng, haha.
Lättnaden går inte att beskriva!



hemma från skolan idag i alla fall..
och nu ska jag gå ner och äta lite =) 
puss, hoppas alla är friska och krya!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0