regn regn och mera regn!

Det har ju regnat konstant hela dagen, sen jag kollade ut vid två idag, tills nu, tjugo i elva på kvällen.
sjukt, sjukt, sjuukt irriterande.

Hade ju tänkt att hoppa Oscar på banan idag. Men den var visst mer liknande en sjö (igen). Blir kul att se hur han hoppar på träningen på torsdag när han inte har fått hoppa på tre veckor. hmm.. intressant.


I alla fall, trots regnet, så drog jag och Linnea (min slav) ut till stallet idag vid fyra :)
Tog in Oscar först, men stackars lilla ponnyn frös så han skaka så han fick stå inne med täcke och torka upp lite.
Så då tog vi in Lola (som först inte var så villig att komma in men aa.. hah) och pysslade med henne en stund, haha knashäst är hon! :D
Sen fick lilla Bounix oxå komma in och bli ompysslad han med!

Efter det var Oscar varm igen och då red vi ut ett tag. Han va pigg och lite busig sådär, och jag höll på att ramla av men jag satt kvar faktiskt! :D



Lola♥
bilder från i somras.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Din talan är min lag! :o

2010-05-26 @ 18:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0