borta bra hemma bäst

okej ... jag har varken varit borta länge eller långt borta... men det är ändå skönt att komm hem :)
Vakna hos Linnéa.. typ såhär:

- LINNÉA KLOCKAN ÄR KVART I TIO!
- jag är trött ...


sen trodde jag hon fortfarande typ sov så då la jag mig typ ner igen oxå, men sen kolla jag upp och sen satt hon och kolla på mig. Asså de var helt knäppt och vi var typ döda eftersom kvällen var helt sjuk.
Nylonstrumpor och cider. Killar som trodde vi var fulla. Vi ba NEJ liksommmmmmmmm bara för att vi är negativt störda?
(inga bilder hahaha)
I alla fall frukost sen, typ konstigt. Sen hem till mig och fixa oss.
Sen örebro med alla folket då. Fast alla drog hem vid tre :o men jag och Linnéa stanna kvar, och sen kom Sara. Och  det var massa skoj :) <3 I alla fall har jag köpt nytt mineralpuder, eftersom jag behövde, nytt puder, eftersom jag behövde det med, en mörkgrå stickad kofta, eftersom jag ville ha.
Hemma nu i alla fall.

Jag ska göra pannkakssmet haha, sen så kommer allt folk hem igen.
Efter det ska jag rensa bland mina hårgrejer, smink, och ja allt sånt ni vet. Sen ska jag platta mitt hår!
Ruuligt.
Nej pannkakssmet nästa. Vi hörs sötnosar :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0