glitter!<3

det blev ingen pulkaåkning i natt inte, i stället cyklade Linnéa och jag runt i hela hallsberg i en timma och tjugo minuter och var fascinerade över allt fint som glittrade av frosten och snön. Hihi, så jävla fint, så himla mysigt. Kallt vare också, men det störde inte så mycket. Vi hade massa kläder, och det var frost i håret, på mössan halsduken och överallt mihi : ) mitt hår förresten! det blev fint, ingen utväxt längre = hjärta.

på eftermiddagen/kvällen har jag varit ute i stallet. Red Oscar först, skritta lite på banan och han var så fin så :)
syster var med så efteråt så pyssla vi om alla hästarna o sådär. mysiiigt, men kallt som fan!

Nu ska jag dra ner o bada tror jag hihihi.
Ha det bra alla, puss!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0