idag är jag...

... GLAD! :D

måste bara säga att jag åkte och red igår och det vare verkligen värt! himla mysigt va de, bästa i år till och med :'D
Trots att hästen var rädd för tusen saker, och vi var typ överallt ibland, i skogen nere i små diken och han gjorde piruetter och aa. I mellan dem sakerna var han bäst och han va lite pigg och det gick fort hiihhi men han är bäst JA HAN ÄR BÄST :D <33333333333333333333333333


idag då :D
förkyld, önska ju igår att jag skulle bli sjuk. (igår = pessimistdag, idag = optimistdag) Det är inget som hindrar mig :D
Idag ska jag slå in julklappar, flytta en massa bilder, redigera en massa bilder, ta en massa bilder. BILDER BILDER BILDER med julkänsla, ME LIKE :D hoppas jag lyckas! wish me luck!

IHHHHHHH känner mig lite crazy fkt :D en bra sak, hoppas det håller i sig. Typ Anna is back eller nåt, MHM AHAAA :'D
nu ska jag börja med allt :D:D PUSSHEJ ALLA, HA EN BRA DAG! ♥





and I'm so over you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0