mkt bra lördag :) <3

dagen och kvällen igår var hur bra som helst :)
hitta massa julklappar, nu har jag bara en kvar :'D WEII!
Sen drog vi och käka pizza och efter det hem till Juliaaa :')
Kolla på sex & the city filmen först eftersom Matilda och jag inte hade sett den. Tycker den va braaaa :)
efter det kolla vi på 28 veckor senare, den va äcklig, läskig och massa bra :D
Sen gick vi upp vid halv tio i morse eftersom alla skulle rida haha.

Mamma hämta mig vid elva idag och nu har jag precis kommit hem och duschat efter stallet.
Red Oscar på banan vilket jag inte kunnat gjort på hela veckan så han var inte direkt samarbetsvillig i början. På slutet gick det bättre och galoppfattningarna var hur bra som helst :D bebis<3
Nu ska jag snart till farmor och fika, mihi :)
Efter det plugga för jag har franskaprov och engelskaläxa tills imorrn -.-
Aja puss :D <3

Kommentarer
Postat av: heineken

bäästa :D<3

2009-12-12 @ 21:25:47
URL: http://matildush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0