orka snö

det är tio minus ute idag, och det känns som det är lika kallt i vårat hus :o jag har ont i halsen och hoppas och tror att jag kommer bli sjuk haha. Jag borde rida idag, men det är kallt och jag orkar inte duscha sen :( bajs. Men jag ska väl rida, i alla fall om jag får skjuts till stallet. Jag är så himla trött på vintern, eller det funkar väl om det inte är snö ute så man inte fryser, blir blöt och dessutom kan åka moppe. orka snööööööööööööööööööööööööööööö åhh jag har lust att gå i ide. skulle vara otroligt skönt. Det är därför jag vill bli sjuk, gud va mysigt att bara ligga hemma och kolla film i stället för att ha massa att göra. jag vill ha värme jag fryser, sämst :(
hejdå

Kommentarer
Postat av: Matilda

jag håller med dig, snön är j-o-b-b-i-g just nu... har också lust att bli lite sjuk, fast inte just nu kanske, men efter jul någon gång. eller helst när skolan börjar igen om det fortfarande är lika kallt då :)

2009-12-20 @ 22:55:52
URL: http://matildush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0