PEPPARKAKAAAA<3

heeeey :D
jag är fortfarande ensam hemma, en bra sak, mke mke bra :D
och jag har varit dum och plattat mitt hår bara för jag hade lust.
Borde kanske äta nåt, det sista mamma sa var "Anna, ät lunch idag"
oops, den lömde jag visst bort hehe :$ asså alla fattar väl att pepparkakor är godare!?!?!? <3
jag ska i alla fall äta middag snart. för jag är nästan hungrig.
Sen har jag seriöst ingen aning om vad jag ska göra sen, inte ens hunden är hemma så det är ju säkert kul.

hehe jag kom på att jag mötte en tant i morse när jag var ute och red. Hon hade en mintgrön lång jacka, och en rosa mössa och sen gick hon med stavar. Oscar reaktion var typ shiiiiiiit omgg VI DRAR! men nej Oscar vi drar inte, nu går vi lugnt förbi och beter oss som normala folk och hästar gör.
Lugnt vet jag inte, men förbi kom vi.

tanten: blev hon lite rädd?
anna: hehe jaa, men det är igen fara.
tanten: är det stavarna hon är rädd för?
anna: jaa det är det säkert (a)
(nej det är antagligen din mintgröna självlysande jacka som HAN är rädd för)

just smile like you mean it :D


Nu blire mat fkt!
PUSS♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0