sjuk? :(

här sitter jag, och typ gör ingenting. Tvn är på i alla fall fast har ingen aning om vad jag tittar på, inte äre bra i alla fall. Inte för att jag hör vad dem säger, eftersom jag lyssnar på musik. Vilket jag kanske inte borde göra, eftersom jag har ont i huvudet. Men det gör jag ändå, eftersom jag vill!
Vill inte sova för jag vill inte vakna. Men jag borde sova ändå. Kanske ?

Här hemma har vi bakat julgodis ikväll, och knäckebröd och pepparkaksskorpor. Julkänslor är bra men vårkänslor är bättre!
Jag fick nåt slags ryck idag när jag gick till duschen. Såg hur fint det var ute, så jag bytte objektiv på kameran, bytte filter, satte på mig kläder och sprang ut i rekordfart woho :D blev inte så många bra bilder, men det är ju kul att fota så det spelar ingen roll!

Nu ska jag springa ner och hämta alvedon och vatten! Puss<3


Just det, ny header oxå :) Hope you like it ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0