wakie wakie

good morning people.

jag har precis kommit undan att mamma väckte mig, vakna typ tio minuter innan (Y) mer skicklighet än tur, promise.
Nu när jag tänker efter kommer jag ihåg att min syster var i mitt rum halv tre i natt, typ såhär:

Anna: ehm... va gör du här nu?
Karin: jag vet inte
Anna: nehe ..?
Karin: jag skulle hämta en sak men jag kommer inte ihåg vad det var.*går ut igen*

normala familjen.
Idag blir det nog marieberg.. hade hoppats på stan men NEHE. aja, marieberg får duga, bättre än ingenting!
nu sitter jag och funderar på om jag ska duscha eller äta frukost först haha... det lutar åt att duscha först!
pusshej !<3





hahaha gammal bild och ljusbrunt hår. nice

Kommentarer
Postat av: matilda

haha vad sööt :D

fin fin header du har föressten <33

2009-12-23 @ 15:34:40
URL: http://matildush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0