dagen =)

Förlåt för dålig uppdatering :D
Idag vaknade jag, åt frukost och åkte ut till Oscar.
Tog med kameran och sen blev det promenad i skogen, så bilder får ni se snart :D
asså det är verkligen skönt att bara gå ibland, man tänker men man tänker ändå inte liksom. knäppt :) men bra.

sen upp till lindhult på möte och sen dressyrlektion.
Haha mysigt möte, vi satt i våningssängarna för styrelsen var i klubbhuset :D
sen dressyr, gick bra faktiskt. Det var länge sen jag koncentrerade mig så mycket tror jag, haha, och det gav ju resultat (y) :D sen hem till Julia för jag hade visst moppen där, och sen åka hem :9
Körde typ massa omvägar hem, vet inte varför men :o
åkte förbi mitt gamla hus och det är konstigt att jag har bott där för mindre än ett år sen. Jag kommer verkligen inte ihåg hur det var. Jag längtar tillbaka, men samtidigt är det så mycket bättre här där jag bor nu. Liksom området runt gamla huset är så tråkigt och dystert och man ser inte en människa nånstans :o

Nu ska jag sluta skriva, för mamma har bakat bröd och jag är såhääär hungrig :D
lovar bilder i nästa inlägg!
PUSS♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0