myyys <3

skola idag var mktmktmkt tråkigt.
jag koncentrerar mig väldigt mycket mer nu har jag märkt, helt automatiskt sådär och jag har kommit fram till att det måste bero på att jag sover åt andra hållet på nätterna :D asså med huvet åt andra hållet och alla fattar!
det är bäst ju :D

Efter skolan följde jag med syster till hennes medryttarponny :D
vi fick ta med lilla fölis till banan oxå mihi, söt som bara den :D
red iaf hennes ponny lite, i jeans och vanliga skor. mindre skönt haha :D
och de är en islandshäst så ja tölta lite hihihi :D ska lära Oscar tölta... lycka till anna!
sen var det meningen att vi skulle tilll kumla och ta influensavaccin, men mamma ringde och sa att vaccinet tydligen var slut och jag bara yeeeeeeeees!
jag kommer dö, måste fan sövas, kommer aldrig våga :o haha, jag ska försöka vara duktig imorgon, för då ska jag ta det där och sen äre äntligen över.

Nu ligger jag och myser i soffan med täcken, kuddar, tv, dator, musik och jaaa de är bäst <3
ensam hemma också, ännu bättre liksom.
Pusshej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0