första snön idag juu =)

jag och linnéa åt jättenyttig frukost idag och jag är inte sarkastisk :D
sallad, gurka, tomat, äpplen, banan massa annat och inge socker alls :D
fysikläraren var inte så läskig och han hette clas förresten. han var helt ok snäll och helt ok bra.
fast vi hade redan hört det han prata om 150 ggr :D

och när vi cykla till skolan märkte vi att de SNÖÖAAA :o
och det har ju snöat till och från hela dagen så nu börjar de bli lite vitt ute juu :)
det finns oändligt med nackdelar med snö, men en bra sak är att de är så mysigt <3
en till bra sak är julafton, guud va jag längtar till julafton!
men ändå... jag vill ha sommar!

har varit hos julia efter skolan tills nu typ. MASSA MYS hihi, bästavän <3
snart upp till lindhult o rida lite hihi :)
och nu ska jag plugga lite franska, och har fått julias spotifylista så lyssnar på massa jättebra musik :D
pusshej!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0