jobbigt värre!

Dagen har varit lång och nu sitter jag här och har damp på allt. Kaaaanske inte för att båda datorerna jag sitter vid segar sönder, programmet jag redigerar bilder i svarar inte och lika så Mina bilder. Dessutom kan jag inte bada eftersom vi knappt har varmvatten pga renovering. Sämst JA!?

I alla fall har jag sorterat något som känns som tusen mappar som alla heter som "ska ändras". Bilder från allt möjligt, till slut har en "ska ändras"-mapp blivit till 5-7 mappar och man har hittat några hundra bilder som man hade förträngt och blivit jätteglad att man hitta :D en bra sak. En dålig sak är att när man sen vill redigera alla dessa bilder SÅ FUNKAR INTE  DE DÄR PROGRAMMET. gah dö.

men iaf har jag startat om datorn och nu ska jag kolla om det funkar. hoppashoppashoppas!
Isåfall får ni se bilder sen! PUSS!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0