livrädd :o

Min blogg var knäpp igår, hoppas den inte är det nu :o
i alla fall är jag vaken nu och ska ut till min älskling om tjugo minuter typ.
efter det kommer Sara med familj hit så då blir det kanske lite dålig uppdatering :)
men ni får stå ut!

Igår trodde jag att jag skulle dö :o
det var när jag skulle tömma skottskörran efter jag hade mockat. Allvarligt det var kolsvart ute och för att komma till gödselstacken måste man gå på en stig som går mellan stallet och skogen, och det står massa containrar och sånt där. Jag trodde jag skulle bli mördad elr våldtagen och typ sprang hela vägen :( fy va läskigt det va!

jaja, mammi har gjort frukost åt mig nu så jag ska väl gå ner :)
Puss på alla och ha en bra dag!♥

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Haha =) Så farligt kan det inte vara =P

2009-11-07 @ 19:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0