spökeeee haha :D

igårkväll var kul :)
först hemma hos Lina med tjejerna, vi tog massa kort och åt tacos haha :D ni kanske får se lite bilder sen :D
HAHAHAHAH och sen kom någon och skrämde oss :o ingen aning om vem det var :o typ stod utanför fönstret, knackade på rutorna och ja :o vi var livrädda haha :D och hanna och linnéa sprang efter honom, hahah, de kom tillbaka lika fort :D xd <3
sen drog vi hem till andreas och träffa massa annat folk :) vet egentligen inte va vi gjorde där, typ kolla lite på nån film, lyssnade på musik, och kollade på bilder haha :)

haha asså jag somna me datorn i sängen och vaknade 05.36 och märkte att man inte kunde skriva, lyssna på musik på spotify, inte kunde göra nånting typ :s haha visade sig imorse att jag hade ställt om massa inställningar och skit :o asså jag fattar inte hur jag lyckades? :o hahaha

aja, nu har jag nyss vaknat igen och ligger i min säng thihi :) fett gooosigt för jag har hämtat massa
kuddar och filtar hihi :D
puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0