ni är bäst i världen!

massa hjärtan på igårkväll hihi :*
Mys med mina älsklingar! Först kolla idol i soffan med massa filtar och täcken. Haha de va andra gången jag kolla idol i år :o förut har jag alltid kollat jämt men nu bara nehe. och jag vet inte varför :o

Haha sen tog vi massa webcam bilder, blev lite knäppt där hahahhaha :D<33
ni kanske får se lite sen :)
Sen ut o gå vår vanliga runda. Lika cp som vanligt! :*
Sen in till Hanna och kolla på nån film :)
Gissa vilka som somnar då om inte Linnéa o jag haha. Konstigt när vi gick upp hur tidigt som helst.
Sen hem och sova meeeer<33

Lina, Hanna och Linnéa, jag skulle inte kunna leva utan er,
Älskar er nästan för mycke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0