mhmmm :'D

hej alla :'D
nu är jag hemma då, från det vackraste stället i hela världen ! :'D
jag har ätit den vidrigaste spagettin nånsin, fotat och skrattat så jag fick ont i magen!
allvarligt igår eftermiddag vad helt sjuk :D linnéa och jag hade otroligt kul!
i natt har jag vaknat av linnéa hundrafemtio gånger för hon snarka haha, jag snarka nog oxå för båda vi är förkylda haha :D sen upp vid åtta och fota lite hihi, tror de vart några bra bilder iaf :D sen sov jag igen :D

Hemma vid två, direkt ut till min ÄLSKLIIING <33 hihi, red en snabbis i skogen :D
tog det lite lugnt och så, fast bebis va lite glad och busa i galoppen HIIHHI :D sen hitta vi en pinne som va mkt farlig (A) :D hihi!
oscaroscaroscar får mig happpiiiii

nu har jag duschat i en evighet trorjag :D ska fixa mig lite OCH SEN BLIRE MINA TJEJER IKVVV! <33
tacos och film och sen får vi väl se vart vi tar vägen :D  MASSSAAAA BÄST<333

och jag mår brabrabra nuuuu igen, massa skönt!
luften lite lättare att andas och himlen en nyans blåare! WOHOHOOH :'D

HEJDÅ PUUUSSSSSSSSSSSSS! <3333




cause we're living in a material world and I'm a material girl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0