vakeen :')

yes :)
mammas mobil som "råka" gå sönder är lagad woho :'D
det finns ett problem. den är så liten och nu ligger den här nånstans i sängen och jag vet inte vart :( inte ok.

jag ska snart gå upp tror jag. Har lust att ligga här hela dagen men jag måste, nej inte måste, men jag borde rida.
så det ska jag göra. sen ska jag fota oxå, har en jättebra idé hihi. fast de kommer säkert bli helt misslyckat bara för de.

jag ska damma idag oxå, suck -.- fast jag ska inte klaga för mamma hade städat mitt rum igår innan jag kom hem. lite skönt :D och så hade hon gjort lite makeover i köket oxå, det är så himla fint där nu. fast de var de ju innan oxå men (a) det är bra med förändringar :D

Ikväll kommer släkten och vi ska fira morfar som fyllde den 1:a, moster Helena som fyller idag, och syster som fyller om två dagar :)
Min syster blir tretton år, hon var nyss fem. och då va jag sju hahah lite små :D
jag har köpt en jättesöt present till henne iaf, thihi. hemliiigt :'D <3 fast den får hon i övermorgon! :*

Nu ska jag äta lite, och jag är ensam hemma, yessss :'D
Kommer ihåg att mamma kom in i mitt rum och sa det i morse och sen lukta det parfym i hela mitt rum haha :D
Intressant va?
Ne men hejdå alla, kisses! ♥ :')



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0