Gårdagen i (mobil)bilder :D

Julia leker konstnär. 


Julias och min vackra bild färdiiiig!
Uppochner, jag orkar inte vända på bilden. Ni får lösa det själva :'D


Riktigt hett med 3D-glasögon, right ? haha fyfan va ond jag ser ut.. mean girl!


Hemma hos Andreas med dessa söta människor för att sedan grilla med massa folk!


Grilla, inte bra idé haha. Converse+blöt äcklig snö=kallllllllt!


Sen blev det tyvärr inga mer bilder :(
Vi drog i alla fall hem till Andreas igen och kollade på the gruuudge, shit va jag dog sen innan jag skulle sova.
Såg såna där japaner överallt.

Kommentarer
Postat av: julia

hoppas tanten som fick bilden vart glad haha! :D <3

2010-04-08 @ 15:38:31
URL: http://juliiiaaa.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Jaaa filmen var läskig läskig! :o

våra fötter va döda ):

2010-04-08 @ 20:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0