Mässan igår!

Linnea som kom och hjälpte till, Julia och Matildis :D
Amandi :D

hästisar :D
mmmmmm knäckebröd<3 haha
ojoj vad vuxen jag är.
(kaffe för alla som inte förstod, hehe wow)



Jaa mässan igår gick bra bra.
Vita ridbyxor (y) alla kollade snett på oss, haha.
Men det är ju kul att vara annorlunda.
Var hemma vid halv fem sedan drog jag direkt till stallet och red
först lite på banan och sen i skogen hihi =)
Efter det fick jag stressa ihjäl mig för mer eller mindre impulsplaner haha.
Lekte med Linnea, Johan, David och Jim på kvällen :)
Sen va jag upp hela natten och prata i telefon.
Jag är trött som en mumie om de nu är trötta.
Jag får skylla mig själv :D

Kommentarer
Postat av: Julia

HAHA va söta vi va! <3

och kaffe smakar blääh :)

2010-04-20 @ 20:12:36
URL: http://juliiiaaa.blogg.se/
Postat av: Matilda

hahaha neeej julia kaffe är GOTT! och vi är supersööta <3

2010-04-21 @ 16:47:02
URL: http://whatadream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0