bara snö snö snö

Tråkig dag idag faktiskt, ingen är hemma och inte jag heller snart för jag tänker vara i stallet hela dagen. Men då blir den kul hihi :'D ska faktiskt vara duktig och gå dit och hem! goooood girl.
Tänkte att jag skulle rida barbacka thihi men jag får se hur det blir för det eftersom Oscar är lite hetsig för tillfället och jag har faktiskt ingen lust att ramla av med flit. 

Det är kul att banan har snöat igen totalt så det blir ganska jobbigt att rida där, i skogen är det så mycket snö att hästen blir trött efter tio minuter, och det är så mycket snö på ridhustaket att det kan rasa in. Så det blir väg efter väg efter väg. Jag vill hitta en ny väg! :o

PUSSHEJJJJJ<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0