dagens positivt störda

Linnéa och jag ligger mitt på vägen i en backe.
Båda två hör något som låter som en bil. Jag reser mig snabbt upp och skriker rakt ut, därefter reser sig Linnéa upp oxå. Det visar sig vara en gubbe som är ute och går. "det är ingen fara" säger han och då skriker Linnéa rakt ut.
Hahahahha asssåååååå fan va vi skratta sen xd
MEN TÄNK OM VI HADE BLIVIT PÅKÖRDA :'o 

ska duscha nu, i morgon blir det romme med skolan och framför allt Julia, så därför blir det lite stilla här alltså.
Ska försöka lägga mig i tid oxå, typ om 40 minuter. hihi
Pusshej och godnatt (L)

Kommentarer
Postat av: Linnéa

hahahahahah jävlar vad rädd jag blev av han! herre guuuuuuuud:o

sällan du och jag knasar till oss, hihih!<3

2010-02-10 @ 15:20:59
URL: http://itslinneastyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0