Det är bra att läsa saker..

dagen har varit alldeles fööör lång och tråkig!
började helt klart så dåligt som möjligt... och sen har den varit typ normal och neråt. förstår ni?

Oscar på eftermiddagen, finaste underbaraste bästaste, han är allt <3
övade massa på halter, och det visade sig att det är jag som har varit dålig på det och inte Oscar, haha fy vad dum jag är som skyller ifrån mig! men antagligen var det så att vi inte förstod varandra liksom.
Läste i häst&ryttare igår att många skänklar med hela benen istället för bara med baksidan av låret.
Så att jag gjorde typ tvärtom när jag skulle göra halt, typ spände låren lite och flyttade bak höfterna lite lite, och då bara stopp på en gång, och sen när vi skulle skritta igen så bara spände jag låren fast åt andra hållet hahaha :D
så lite skönt att kunna göra halt på lång tygel även på Oscar! amazing!
Nu blir det film med mammi, puss♥

Kommentarer
Postat av: Matilda

haha jag har helt plötsligt kommit på att man lär sig ASMKT om man läser häst & ryttare! jag brukar läsa lite men nu ska jag börja läsa ALLT (Y)

2010-02-12 @ 21:11:48
URL: http://whatadream.blogg.se/
Postat av: julia

det är lite coolt när man kommer på det! :D

men så himla svårt ju :o <3

2010-02-12 @ 22:48:04
URL: http://juliiiaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0