GRATTIIIIS LINNÉA!♥

Idag är det ingen vanlig dag för idag fyller mitt alldeles egna solsken, lyckopiller, pundarkebabboii, positivt störda människa, LUEC, ja hon som ALLTID finns där för mig, 16 år!
Tack för att du finns, för att du står ut med mig även när jag är som värst, du kan alltid göra mig på bra humör!
Det spelar ingen roll vad det handlar om, du bryr dig alltid, du har alltid tid att prata med mig när jag behöver det.
Du ställer jämt upp och stöttar mig!
Du är min drog fan, en dag utan att ha pratat med dig känns som flera år. En vecka utan varandra, vi vet ju båda hur sjukt hemskt det är. Och när vi grälar, det finns inget annat tillfälle jag mår sämre!
Alla minnen med dig, bra och dåliga, i tårar och i skratt, jag kommer aldrig glömma dem.
Vår humor är en grymt bra kombination dessutom, har aldrig så kul med nån som jag har med dig!
Mitt förtroende till dig är så stort att det inte går att beskriva, liksom ALLT du vet om mig, mer än nån annan!
Och jag älskar att du är så blond ibland, och när du är helt totalt flum!
du är en sjukt bra människa, så himla underbar, utan dig vore jag verkligen i n g e n t i n g !

JAG ÄLSKAR DIG GUMMAN, GRATTIS IGEN, IGEN OCH IGEN x99999999!<33333333



Kommentarer
Postat av: julia

grattis till Linnea!! :D <3

2010-02-08 @ 20:55:04
URL: http://juliiiaaa.blogg.se/
Postat av: Linnéa

åh du är så underbar!

Vad skulle jag göra utan dig?

Jo, ligga död ner!

Nu ligger jag ner och gråter, jag gråter för det du skriver är så fint. och jag tar det till hjärtat och klistrar fast det med 7000 m silvertejp!



Du vet hur mkt jag älskar dig och hur mkt du betyder för mig! Skulle göra fan vad som helst för dig!



SÅ TACK BÄSTA PUNDARKEBABBOOI!!!!!! <3333333333

TUSAN ATT JAG INTE HAR DIG I EN LÅDA SÅ JAG KAN PLOCKA FRAM O KRAMA DIG JUST NU :( BUHUHUHU CRYFACE!

2010-02-08 @ 21:23:21
URL: http://itslinneastyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0