oops!

Har inte bloggat på minst två år känns det som!
det beror på att jag har varit hos Julia igår till idag.
Vi har typ .. jaa .. hahaha dansat och varit allmänt crazy, kollat på grease också fast jag somna typ tvåtusen gånger minst. Ingen är förvånad skulle jag tro.. hehe =)
Sen sov vi rätt tidigt, eller Julia sov typ ett och jag typ två för jag blev jättepigg :) men det var inge kul när jag inte hade nån att smsa med längre hahaha xd

Hade tur som fick skjuts hem i alla fall! DET ÄR JU SNÖ ÖVERALLT! :'o
gillar? nej.
nej
nej
nej
nej


Idag ska jag i alla fall fota Linnéa, jag är full av idéer WUHU :D 

puss ha en bra dag!<3

LITE SMÅTT SUGEN PÅ AGILITY IGEN KANSKE :o
saknar som fan :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0