Torsdag!

heiiii!
dagen har varit ganska sjuk som vanligt.. alltså.
jag skulle hoppa över nånting på idrotten sen bara krascha jag med ljumsken i den och det gjorde ont och alla tyckte jag var fail vilket jag var oxå. Fastnat med håret i dragkedjan med.
Okej till det bra --> franskaredovisningen gick asbra, och engelskaredovisningen blir efter lovet. mattetest gick bra oxå .. aaa allt tråkigt gick bra alltså. ruuligt nej. Känner jag börjar bli lite hyper hehe :D
ska plugga som fan, i morgon har jag franskaprov, biologiprov och sen lämna in fysikuppsats. Som vanligt såhär sista veckan innan lovet, JAG BLIR GALEEEN :o

Ska blanda kvällen med mys så blir allt bra !
ha det bra sötnosar, PUSS<3


så peppad är jag på att plugga!



ihihih, me like me like me like ♥



Kommentarer
Postat av: Anonym

DU HAR FINT HÅR MEEENNISKA! OCH DET KOMMER GÅ BRA PÅ PROVEN IMORGON! <3

2010-02-18 @ 22:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0