chachaa bloggen!

hehe nee jag var inte seriös.
Vad kul jag har som inte gör ett skit. Assååå vafaaaaaaaen ..
jo jag kopierar över bilder till hårddisken men asså de är ju inte mer att göra än att vänta så att... mm.
Mitt hår är bajs, vill göra nåt med det :o som inte sliter på det, haha. Så det går inte riktigt ihop.
Fettttt sugen på att fota så ska ladda kamerabatterierna och leta i hela huset efter batterier till blixten :)
under tiden som de laddar ska jag komma på en bra idé (y)
NU SKA JAG PEPPPPPPAAA PUSSHEJ !
hahahha inget smink, ser ut som en tant!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

så sjuuuuuuuuuukt söt <3

2010-01-25 @ 20:10:25
URL: http://itslinneastyle.blogg.se/
Postat av: DAvid The Man

Ditt hår är snyggt!

och du är snygg!

2010-01-25 @ 20:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0