har kommit fram till en sak

jo att jag ska sluta tänka.
alltså på sånt jag egentligen inte behöver tänka på, så att typ 90% av mina tankar kommer jag sluta tänka, skulle jag tro. Och det är säkert nån som har sagt att man inte kan sluta tänka, men då ska jag minsann bevisa att det kan man visste. Fast jag vet inte hur man ska bevisa det... men men. Det får faktiskt någon annan tänka ut nu när jag har slutat.
Varför? jo för att allt är mycket bättre innan mina tankar har trasslat ihop sig i varandra.

I alla fall, Julia efter skolan. Vi har tjockat haha, massa bullar och sen baka vi hallonpaj. Den blev lite knasig, men den var bra ändå. Prata en hel del oxå, ja det var väl typ det mesta vi gjorde. Men det känns som det behövs ibland :) bästavän<3


nuu ska jag göra matteläxan, skriva, och sen sova. Liiiiite skönt elllller !?
Puss godnatt, hoppas ni har haft en bra dag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0