idaaaaaaaag!

så himla skön dag idag. Har varit i biblioteket med Linnéa, Tobbe, Erik och Filip hela dagen typ och några andra som jag inte orkar skriva hahaha. De har varit skojjj, och aa vi håller på och förbereder inför utställningen om förintelsen som är i morgon (y)
Vi var hos den läskiga gubben på repro oxåå.. bläshh..
Sen kom NA och intervjua osss... fyfan va läskigt. Kul att jag försov mig i morse oxå, så jag såg ut som vet inte vad.. Fyy för den där bilden i tidningen i morgon. pinsammmmmmt :S
BÄSTA BUUUS PÅ EFTERMIDDAGEN!<3
gick så sjukt bra, så fin va han, så mjuk och så himla bäst. Försökte tänka lite extra på sitsen haha, shit dressyrträning på söndag, har inte ridit lektion på tusen år känns det som.. så det kanske är dags att tänka igenom allt och fixa till det lite haha. ingen fattar men.
Öva massa övergångar idag oxå, gick bra :)
Nu ska jag äta, sen sy och fixa mitt draperi hihi, fixa på mitt rum, BADAAAA :'D<3
pusshej<3

Kommentarer
Postat av: Linnéa

HIHIIH slappdag jajajaaa:D:D:D

2010-01-26 @ 21:42:23
URL: http://itslinneastyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0