jag lever!

förlåt för bloggtorka.
Har inte hunnit med datorn på hela dagen!

Linnéas och min Zac Efron-kväll igår.. faila lite HAHA :D
vi skulle se fem filmer, båda somna i mitten av första filmen och vakna i slutscenen. Lyckat!
Klockan var då tjugo i tolv, och vi var typ döda. Så vi orka inte kolla på fler filmer, utan låg bara och snacka i stället. Ingen aning om när vi somna.

Vaknade klockan 13.22 av ett sms från mamma "om du vill ha skjuts till stallet måste du komma hem nu!"
så efter fem minuter var jag på väg hem, men jag cyklade ändå till och från stallet av en konstig anledning haha.
Så har varit i stallet hela eftermiddagen.

Nuu har jag precis duschat, ska städa upp lite här, äta godis, gå på promenad.
Uppdaterar senare, puss♥

Kommentarer
Postat av: Linnéa

JA, vi ska ha det typ en lördag då vi sovit hela dagen så vi är massa pigga och sen ska vi dricka massa cola! :D då är vi piggeeliiin! :D <3

2010-01-17 @ 00:47:06
URL: http://itslinneastyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0