Kvällsplaner och sånt :)

har precis varit och hämtat mitt godis, ahaha. Det är sjukt kallt ute, som jag tror jag skrev i förra inlägget oxå. Men nu vet ni det oki ? dubbelcheckar bara :)
Orkar inte lägga upp bilder på vad jag köpte på stan idag kom jag på så att jag kan skriva det istället för dem intresserade =)
fast längre ner alltså.

Ska duscha, byta om till mysiga kläder, streama en film, städa upp på mitt rum sedan kolla på film. Och äta godis såklart, gows <3 


okej, vad jag köpte:
♥2 tees från ginatricot
♥1 jäätteesööt tee från cubus
♥1 oversize-tröja med knappar typ från hm
♥1 randig tröja från cubus
♥1 par örhängen, ringar med stenar på, från hm
♥2 par örhängen från accent
♥1 turkos beenie från cubus
♥present till en söt och väldigt bästaste människa som fyller år snart, mer får ni inte veta(a)
fick en jättemysig och söt halsduk av mamma idag oxå, thihi :')
hejdå, vi hörs senare <3

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Snyggaste människan! <3

2010-01-31 @ 00:00:29
URL: http://itslinneastyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0