mitt nya objektiv<3

har precis kommit in från promenad med hannipanni, massa mysigt, fast lite kallt ute :)
Har ju fotat ikväll som ni vet då, hitta batterier till blixten oxå, weeiii<3
om man kan bli kär i ett objektiv så har jag blivit det, behöver inte ens redigera (fast det gör man ju ändå liksom). Färgerna blir ju helt amazing, bilderna blir så mjuka och det har aldrig varit så kul att fota. Jag älskar det, liksom verkligen helt besatt av det<3
Lägger upp lite bilder från ikväll. Kanske inte så kul idé men jag tycker det blev bra på nåt sätt :)
och helt oredigerat pga lata lilla anna.
testa lite olika inställningar så kanske blir lite knasigt, men men.
kisses;*

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Shit va snygga bilder! :o <3

2010-01-26 @ 19:16:20
URL: http://itslinneastyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0