snabba ryck today!

Skolan idag = knäpp
Haft SO hela dagen hahaha, gick lite vilt till ett tag. move move shake shake drop drop. Haha linnea och jag dansa i klassrummet och va allmänt cp, sen precis när jag har satt mig igen kommer en lärare "går det bra här eller?"
HAHAHAHAHA xd "jaaa det går jättebra :D"

Sen ut till hästen, och gå en sväng, hann inte mer eftersom jag ska upp till Lindhult på styrelsemöte om tjugo minuter. OMG jag måste hinna ätaaaaaaa :s
Så nu ska jag göra det!
uppdaterar när jag är hemma igen = halv åtta, typ.

PUSS♥

Kommentarer
Postat av: Linnéa

HEHEHEHE, vi va säkert hemliga när vi hoppa omkring o skrek! :D

Jag tror inte han trodde oss på att det gick bra, och jag ställde mig o bläddra i ett tomt block! smart linnéa väldigt smart! HAHAHA

2010-01-12 @ 20:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0