SUR

promenad med Linnéa var niiice :D


Men nu är jag sur. För att jag får inte bada för det blir så kallt i huset, eftersom det är så kallt ute. JÄVLA ÅHHHH.
sen ska vi fixa och boka inför romme den 10e och sen beställa schabrak. Det tar liksom en halvtimma.!?
Varför?
jo eftersom en viss person ska läsa allt hundrafemtio gånger.
I alla fall så är det schabraket jag vill ha höjt 100kr. tack.
Min webbkamera jag vill ha slut i lager.
Hur glad är Anna nu?
så jävla förbannad.
fuck u fuck u fuck everything på allt.


JAG SKA DUSCHA VARMT OCH LÄÄÄÄÄÄÄNGE BARA FÖR ATT TROTSA DEN JÄVLA FITTIGA KYLAN UTOMHUS SOM JAG HATAR ASSÅ BORT MED SNÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖN FÖRHELVETE.
OCH DESSUTOM BÖRJAR JAG TIO MINUTER TIDIGARE IMORGON.
KAN DET BLIR BÄTTRE ELLER!?

förlåt för mitt språk. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0