and the winner is ...

Började rida idag och Oscar kändes lugn, så som han gjorde för två veckor sen.
Jag bara YEEEES va skönt! typ.
Efter en kvart var han lika spänd och tittig som förra veckan, jag bara FAAAAAAAN! ungefär.
Efter 20 minuter var han värre än nånsin, typ tittade på allt som är möjligt att titta på och höll på och snurra runt och sprang i skogen osv.
Men dåå så red jag till banan i stället. För att där hade Linnea och Sanna fixat voltspåret igen! WUHUU.
Oscar blev sur på mig först när jag ställde lite krav på han,  bara sprang och sprang.
Men efter några minuter bara tick tock ! :D
på hemvägen var det inga problem!
så att nu äre inget snack om vem som bestämmer längre. mohaha!
känns riktigt riktigt bra och ponnybus fick en massa beröm för det var han värd! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0