semester, eller?

idag ska jag göra en massa saker som jag borde göra innen jag åker.
Åker?
jaop för att jag ska till sälen imorgon, hemma redan på torsdag menmen.
Jag vet inte om jag ska vara glad eller ledsen, jag är bara glad för att slippa skolan.
Isolerad i ännu mer snö tillsammans med min familj i fem hela dagar! hehe..
sen massa andra jobbiga detaljer som jag inte nämner på bloggen.
Kommer sakna ihjäl mig efter alla bra människor här hemma! :(
(shit så bortskämd jag låter)

Jajaaaaa, nu ska jag gå upp och käka lite :D
puss♥


4 months
I remember it clearly
just wonder
why?




Kommentarer
Postat av: Linnéa

Jag kommer sakna ihjäl mig efter dig som tusaaaaaaaan :(<3

2010-03-06 @ 12:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0